16 ledna, 2014

Měsíční chvástačka řijen+listopad+prosinec 2013

Po delší době přináším Měsíční chvástačku a tentokrát rovnou za tři měsíce. Před Vánocemi to bylo poněkud hektické a byla jsem ráda, že jsem vůbec stihla občas na blog něco přidat. Slibovala jsem sama sobě, že Měsíční chvástačku udělám, ale pokaždé jsem na to zapomněla. Proto jsem tu tedy po třech měsících s čtvrtroční chvástačkou.

Koupené:
Na srazu s Rodaw na konci prosince jsem si koupila od Domky Poslouchej! a Mezi láskou a smrtí. V
levných knihách potom Strážkyni Brány a Kruh ohně. Mezi láskou a smrtí už jsem přečetla a bohužel jsem byla zklamaná (recenzi můžete očekávat v blízké době). Meg se tentokrát příliš nevytáhla. Poslouchej! čtu právě teď a zatím se mi to moc líbí :)

K recenzi:
Pokud jste četli minulou chvástačku nebo mé nadšené statusy na facebooku, víte, že jsem uzavřela spolupráci s fantasya.cz. V minulých měsících jsem od nich dostala první recenzní výtisky. A to Svůdné zlo (recenze je už na webu) a Wiccu (ta by tam snad brzy měla přibýt).
Dál jsem k recenzi dostala Pátou vlnu a Konečnou volbu od Baronetu, za což moc děkuji. Obě knihy se mi moc líbily, ale Pátá vlna si mě získala (recenze zde).
Poslední recenzní výtisk je od Knižního klubu a to Město ze skla. Perfektní kniha (původně zakončení série), která se mi moc líbila (recenze je už taky na blogu).


Dostala jsem:
Na ještě minulém srazu s Rodaw, který byl v září jsem vyhrála knihu vlastního výběru od CooBoo, která mi ale přišla až v říjnu, proto tedy zařazení do této chvástačky. Váhala jsem mezi Den co den, V šedých tónech a Krvavou cestou. Nakonec výběr padl na Krvavou cestu, která rozhodně nebyla špatná a já si její čtení užila!
Potom tu samozřejmě byly Vánoce, které u mě dopadly více než dobře. Dostala jsem knihu, kterou jsem si moc přála a to Proměnu Mary Dyerové. Knihu jsme přečetla téměř okamžitě po Vánocích snad jedním dechem. Parádní, dech beroucí. Dál mě potěšila i série Leviatan, jejíž první díl právě čtu a na přečtení celé série se už moc těším, více snad ještě proto, že teď ve škole probíráme 1. světovou válku.




5 komentářů:

  1. Úžasné knížky. Krvavá cesta a Svůdné zlo se mi moc líbilo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní hromádka, několik knížek bych si hned odnesla domů, třeba tu Pátou vlnu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné kousky. :) Krvavá cesta je boží kniha! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mesto skla je úžasná kniha ... vlastne celá séria je perfektná !!

    OdpovědětVymazat
  5. Chceš říct, že další knížky z Nástrojů smrti se autorka napsat nechystala? Já právě totiž měla dojem, že to pěkně ukončila a štve mě, že další díly všechno zase jenom zničí. :/

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)