15 března, 2014

On my wishlist

Ahojte, ahojte! Po dlouhé době se hlásím s nějakým článkem. Poslední dobou to bylo s volným časem trochu natěsno, ale doufám, že teď už se to zlepší a budu se moci zase blogu naplno věnovat. Takže na začátek tu máme jako obvykle On my wishlist, který se jako vždycky hemží mnohem více knihami, než Vám dnes ukážu.

Tma a prázdnota (Les rukou a zubů, #3) Dědička (Svět Tryllů, #1) Ukolébavka Fangirl

Co je momentálně na přednostní na Vašem wishlistu? :)

8 komentářů:

  1. zajímavý výběr :-) četla jsem z něj jen Ukolébavku a musím říct, že mě osobně zklamala na maximum. čekala jsem hodně, ale tolik zbytečností, které knize přidaly bezpočet stránek navíc ne... ale třeba se ti zrovna bude líbit :-) na Fangirl se chystám a doufám, že bude skvělá tak, jak Madeleine říkala, že je :-)

    jinak se moc těším na Šampiona od Marie Lu a na Zakázanou přitažlivost od Kateřiny Petrusové :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dědička a Tmu a prázdnotu bych taky chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ukolébavku sm mala aj ja dlhšie na wishliste :)

    OdpovědětVymazat
  4. Čítala som len Dedičku a tá sa mi páčila hrozne moc :)

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný výběr a u mě je to rozhodně Dědička. Jakmile dočtu Tygrův osud, vrhnu se na ni :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Z těchto knih jsem četla pouze Ukolébavku a docela se mi líbila, ale lepší se mi zdálo Poslouchej! také od Sarah Dessen. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Fangirl bych si chtěla moc přečíst, snad vyjde v češtině. =)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se konečně dostala k Dědičce tenhle týden..mám ji přečtenou a přístí týden by mi měl dojít 2 a 3 díl.. jsem zvědavá jaké bude pokračování.. :) Jinak s časem se tedkonc taky dost peru. A docela mě mrzí že jsem se nezapojila do Týdne s VA, ale časově bych to vážně nedávala..:/ Mám pocit, že nestíhám nic..:(

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)