15 listopadu, 2012

Knižní vzpoura (2)


Víc informací o této knižní výzvě najdeš zde.

Nedalo mi to a musela jsem ve vzpouře pokračovat :D. Minule jsem dosáhlo titulu četař, kde jsem splnila 5 misí:

Dneska bych se ráda dostala k Praporčíkovi, takže jdeme na to.

1) Založení knihy čímkoli, co je po ruce
No :D... Tak párkrát jsem to taky udělala. Nebylo to tedy úplně cokoli ale několikrát pravítko, vím, že párkrát i tužka. Jednou možní i cíp polštáře :D. Jednoduše proto, co abych mohla ve čtení rychle pokračovat bez toho, abych hledala příslušnou stránku udělám cokoli :D

2) Čtení ve škole pod lavicí
Tak tohle u mě není zas tak nic neobvyklého. Hlavně asi před rokem jsem to dělala pořád. Naposledy jsem byla takhle nadšená z knížky Erilian, město čarodějů. To jsem se nedokázala dočkat, až přijdu domů a tak jsem si četla pod lavicí.

3) Čtení při posilování
Nad tímhle bodem jsem dlouho přemýšlela a nakonec jsem si vážně na příhodnou situaci vzpomněla. To jsem si takhle jednou doma chtěla zkrátit chvíle ztrávené ježděním na rotopedu a tak jsem si jednoduše do ruky vzala knížku a četla si. Po chvíli jsem tedy zjistila, že to není nic pohodlného a tak jsem toho nechala :D

4) Blogování o knihách
Trošku jsem se zarazila, když jsem tenhle bod viděla. Blogování o knihách je na knižním blogu asi tou "poslední" věcí, co bych tu dělala. Každopádně jsem nad tím přemýšlela a co jsem vymyslela. Aby bylo to moje blogování úplně kompletní slíbím Vám, že na zimu vymyslím pár projektů, kterých se (doufám) zúčastníte a taky snad bude nějaká ta Vánoční soutěž :)

5) nakupování nových knih, přestože potřebujeme něco jiného/máme hromadu nepřečtených na stole
Áno, tak toho jsem živým příkladem. V poličce mi leží sedm recenzních výtisků, dalších 10 knih mých a v počítači mám spoustu e-booků. Ale já si prostě musím koupit další knížky :D. Ale ono tomu prostě nejde odolat, zvlášť když mají teď v buxu ty slevy :(

Takže tohle je pro dnešek vše a skutečně jsem dosáhla úrovně Praporčíka:



Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)