26 června, 2013

Třicetidenní knihobraní- Kniha, kterou si závidím

Třicetidenní knihobraní je výtvor naší milé VeEee. Na celý červen je připraven menší seznam tématicky zaměřených knížek (např. Kniha, která mě opravdu rozplakala apod.) Na každé zvláštní téma máme přesně dva dny a u každého můžeme zvolit pouze jednu knihu, kterou ale vlastníme.

Páni.. Jak se nám to krátí, jsou témata čím dál těžší a těžší. Kandidátů ubývá a knihy, které jsou na nominování vhodné už se například objevily v předchozím knihobraní. Musím ale říct, že tentokrát bylo mé vybírání poměrně jednoznačné, ačkoli jsem se nad tím vším musela trošku zamyslet.
Jednoznačně se ale vítězem v této kategorii stává kniha Marcelo in the real world, kterou mi s podpisem a věnováním poslal sám autor, za což jsem velice, velice vděčná. Francisco X. Stork je neskutečně milý člověk a já mám štěstí, že jsem se s ním mohla seznámit, alespoň takto po internetu.
Knihu jsem zatím ještě nečetla, leží mi v knihovničce, ale jak tak na ni pořád koukám, brzo se do ní určitě pustím. Léto bude dlouhé, času dost, takže na ni určitě přijde řada.
A že jsem si sakra jistá, že na ten podpis a věnování budu koukat minimálně deset minut pokaždé, když knihu otevřu! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Moc děkuji za každý komentář!
Prosím, nepoužívejte možnost 'Anonymní', díky! :)